vittsjö

Erika stack nyss hem, hon var här och hälsade
på typ en timme, gulligt av henne tycker jag :)
Idag väckte syrran mig, skulle  visa håret för hennes 
polare så aa, där fick jag inte sova längre..
Menmen, vid två tiden tog jag tåget till Hässleholm
satte mig på bussen, och där hoppade lilla Nikke på 
och var social hela vägen till vittsjö, där vi båda hoppade av
jag gick till ruslan och han hem. Åkte hem till någon Ville, 
snackade, musik och var ute och lite sånt :)
Åkte iallafall hem vid 6 tiden, med Nikke, som oxå skulle 
till hässleholm:)
Mamma hämtade mig på stationen och vi köpte pizza, gottgott!
Nu ska jag gå coh duscha, sen fixa inför imorgon...
lovet är ju tyvär slut, Sommarlov om en och en halv månad dock !
Men varit en lyckad dag  iallafall, riktigt skönt väder!


en bild Ebba tagit på mig, för någon vecka sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0