Malmö!

Åkte till Malmö igår med Emeli, 
igentligen skulle Cassandra med, men det 
kom andra saker i mellan, saknar dej gumman!
Men iallafall vi tog tåget vid halv 11, så var framme 
i Malmö vid halv 12, 
Skulle ju ha träffat Philip, men yää, där fick man största dissen av min
såkallade bästavän & han kom inte?, jahapp, så kan det gå
när man äntligen är i Malmö....
skit kul ju !!, hemden är ljuv kan jag börja med att säga  ;)
Men iallafall gick i stan till typ tre. Sen gick vi till entré 
fan aldrig gått så jävla mycket, höll fan på att dö seriöst !!
Men iallafall, vid halv sju tog vi tåget hem:)
Jag hoppade av i hässleholm, blev ändrade planer så fick dra till björket !
Va ju jätte glad för det och sånt, så drog till Rebecka, mötte henne och Alma där. 
Började fixa oss och var klara vid 8, så chilla och lite sånt, vid nio tiden  hämtade Almas
mamma oss, och vi åkte till Björket.
Sjukt jävla segt var där, men tack ändå för kvällen, för många gjorde den bättre :)
Tåget hem vid 2, somnade direkt, frös sönder, men aja kan knappt gå nu..

Idag har jag inte als gjort mycket nyss varit och handlat med mamma, 
och ska börja packa nu, för ikväll drar jag hem till pappa. 
Blir sola och sånt hela helgen, så min lilla data och jag kommer ligga ute i solen 
hela helgen å jag kan bli lite brun.. får även se om Erika e hemma :)

only 150kr

gina tricot 149kr

kicks gratis antagligen (a)

only 15kr


blev inget mera jag köpte, men dög för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0