Erika Sandfalk !

Erika ♥
Du är helt underbar,
vi har kännt varandra i typ lite mera än ett år ?
Lärde känna varandra i stan, ellr typ genom Linnea, 
och lite sånt där :)
Sjukt glad över det, för med dej kan man verkligen 
snacka med om ALLT!
Som man inte kan med någon annan, 
vi kan sitta och snacka i typ flera timmar, 
utan att bli tysta.. visst vi träffas inte så ofta, 
men det blir oftare & oftare!
Som i stan, har vi börjat vara lite då & då. 
Sen dagen på österäng, visst skulle blivit en halv timme, 
HAHAHAH så blev de några timmar längre (a)
Det finns ju verkligen inte någonting att göra där..
men vi kom på rät mycket under tiden ändå!
& denna sommaren blir sjukt nice, heheh!
Många dagar i stan, osv!
Du är min bästavän, och det kan ingen säga emot, 
dom som inte accepterar det, kan dra ! :)
Minnena ska bli mega många, och bilder ska det bli miljoner av!
Alla säger att vi är lika.. jag tycker vi är likare på insidan, men kollar 
man på bilder på oss, så är vi rätt lika på utsidan oxå (a)
heheheh så gulliga vi är !
Du är den som får mig må som bäst, 
den jag inte kan leva utan!
Du ställer upp hela tiden, du gör verkligen ditt bästa!
Jag finns för dej dygnet runt, det vet du hjärtat, 
bara att ringa!
Jag älskar dej syster !


Erika Sandfalk ♥ Anna Persson !

kännde för att skriva av mig lite, hehehe
jaja (a) 
Den äktaste som finns, kan jag verkligen säga att det är !

& jag vet att du läser detta någon dag, och typ ringer mig efter de 
eller någonting ;) 
ahahha du är för söt gumman :D 

http://erikasandfalk.bloggplatsen.se/
länkar hennes blogg oxå, så folket borde kolla den !


Kommentarer
Postat av: bellarittfeldt

kolla min blogg , puss

2011-04-24 @ 14:55:28
URL: http://bellaisabelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0